Obsah

Vše ke konferenci B2B 2018

Podrobný program 2denní konference

27.3.2018

Před zahájením konference se mohou účastníci zúčastnit společného oběda, který je organizován přímo ve Zlaté Koruně.

Úvodní blok konference proběhne ve Zlaté Koruně, po uvítání účastníků a pozvání na „hrnek pro zahřátí“ proběhne komentovaná prohlídka obce Zlatá Koruna a speciální prohlídka pro B2B a prezentace MICE nabídky kláštera.

Další blok individuálních prezentací, zaměřených především na nové produkty a zážitkové balíčky TO PodKletí, již bude probíhat v Hotelu Černice. Zahájení konference B2B bude spojeno s úvodním slovem a křestem nové imagebrožury obce Zlatá Koruna. Dojde také na prezentaci příprav oslav 20 let UNESCO Holašovice nebo akcí k "roku 8ček". Následují prezentace partnerů z Jižní Moravy a Dolního Bavorska.

Po večeři budou pokračovat kooperační jednání účastníků konference s možností degustace místní produkce.

28.3.2018

Druhý den B2B konference bude zahájen formou bussines snídaně, následují další prezentace produktů TO PodKletí včetně nabídek MICE, balíčků Školní výlety, Svatby a další balíčky. Následují prezentace 2 destinací z Horního Rakouska a činnosti JCCR. Při moderované diskuzi budou řešeny marketingové plány TO PodKletí. 

Následuje společný oběd, v rámci odpoledního workshopu budou pokračovat kooperační jednání účastníků konference B2B a především prezentace možností financování investičních projektů v cestovním ruchu prostřednictvím SLLD MAS Rozkvět a SCLLD MAS Blanský les - Netolicko.

Závěr konference je plánován v pozdních odpoledních hodinách. 


Podrobný program ke stažení zde.

 

Organizační změny v programu dne vyhrazeny, překlad CZ-DE zajištěn.

 

 

 

 

logo Ministerstva pro místní rozvoj

Tagesordnung

 B2B KONFERENZ ZLATÁ KORUNA

 

DIENSTAG 27.3.2018                                                                                                            

11,30 - 13,00  Uhr

Gemeinsames Mittagessen in Zlatá Koruna

13,00 – 14,30 Uhr

Begrüßung der Teilnehmer im Gemeindeamt Zlatá Koruna, Einladung zum „Haferl zum Aufwärmen“ und Führung durch die Gemeinde Zlatá Koruna

14,30 – 15,30 Uhr

Kloster Zlatá Koruna – spezielle Besichtigung für B2B und Präsentation des MICE Angebots

Fahrt nach Černice

Kaffeepause

16 – 16,10 Uhr

Eröffnung der B2B Konferenz

16,10 – 16,20 Uhr

Geleitwort und Taufe der neuen Imagebroschüre Zlatá Koruna

16,20 – 16,30 Uhr

Präsentation der Feierlichkeiten zum 20. Jahrestag seit der Eintragung von  Holašovice in die UNESCO-Welterbeliste

16,30 – 16,40 Uhr

Präsentation des Erlebnispackets „Touristischer Zug“

16,40 – 16,50 Uhr

Präsentation des Produkts „Pfad von Ing. Emanuel Fritsch“

16,50 – 17,10 Uhr

Präsentation der Partner aus Südmähren „ Velké Pavlovice -Modré Hory“

17,10 - 17,35 Uhr

Präsentation der Partner aus Niederbayern  „100 Genussorte in Bayern:  Genussort-Konzept Lallinger Winkel“

17,35 - 18 Uhr

Präsentation der Besuchspakete im Touristischen Gebiet PodKletí

18 - 19,30 Uhr

Gemeinsames Abendessen

19,30 – 22 Uhr

Kooperationsgespräche der Konferenzteilnehmer, Verkostung der örtlichen Produkte

*Organisatorische Programmänderungen vorbehalten, Dolmetschen CZ-DE wird sichergestellt werden

 

 

 

MITTWOCH 28.3.2018

8 - 9,25 Uhr

Business Frühstück

9 - 9,25 Uhr

Unterkunft Check Out 

9,25 -9,30 Uhr

Eröffnung des zweiten Konferenztages

9,30  –  9,40 Uhr

Präsentation des Angebots des Klosters Zlatá Koruna – MICE, Pakete Schulausflüge, Hochzeiten u.v.a.m

9,40  –  9,50 Uhr

Präsentation des Angebots des Schlosses Kratochvíle – MICE, Pakete Schulausflüge, Hochzeiten, Schlossgarten

9,50 -  10,15 Uhr

Präsentation der Partner aus Oberösterreich „Dorfwirte mit Zukunft – Kooperationsturbo Mühlviertel“

10,15 -10,40 Uhr

Präsentation der Partner aus Oberösterreich  „Netzwerk Genussregion Donau-Böhmerwald“

10,40 – 10,50 Uhr

Präsentation der Tätigkeit der Südböhmischen Zentrale für Reiseverkehr (JCCR) und der Projekte „Goldener Steig“ a „Denkmäler leben!“

10,50 – 11 Uhr

Präsentation der Strategie des Touristischen Gebiets PodKletí

11 – 11,10 Uhr

Präsentation der Marketingplanung des Touristischen Gebiets PodKletí

11,10 - 12 Uhr

Präsentation der Besuchspakete und Produkte im Touristischen Gebiet PodKletí

12 – 13,30 Uhr

Gemeinsames Mittagessen

13,30 – 15,45 Uhr

Eröffnung des Nachmittagsworkshops, Kooperationsgespräche der Konferenzteilnehmer B2B

13,30 – 15,45 Uhr

Präsentation der Möglichkeiten der Finanzierung von Investitionsprojekten durch SLLD MAS Rozkvět und SCLLD MAS Blanský les - Netolicko

15,45 – 16 Uhr

Konferenzauswertung, Schlusswort

*Organisatorische Programmänderungen vorbehalten, Dolmetschen CZ-DE wird sichergestellt werden

 

 

QRC Tagesordnung KOnferenz Zlatá Koruna 2018

 

Doporučení pro účastníky - doprava, ubytování, stravování

Lokace jednotlivých částí 2denní konference:

27.3.2018

Společný oběd pro účastníky proběhne od 11,30 hod. v restauraci Na Letné, Zlatá Koruna.

Úvodní blok bude zahájen v prostorách Obecního úřadu Zlatá Koruna.

Ke stažení - Parkovací karta Zlatá Koruna.

Hlavní odpolední blok bude zahájen od 16 hodin k konferenční místnosti Hotelu Černice - mapka zde.

28.3.2018 - celý program probíhá v areálu Hotelu Černice.

 

Pokyny pro ubytování

Check-in: od 10,30  hodin, 27.3.2018

Check - out: do 10 hodin, 28.3.2018

Ubytování na 2- a vícelůžkových pokojích (v přídadě zájmu o konkrétní ubytování na pokoji zadejte svůj požadavek v přihlášce, bude potvrzen).

 

Stravování

Obědy i večeře budou probíhat formou jednotného menu. V případě dietních omezení předem informujte organizátory (zadejte svůj požadavek v přihlášce, bude potvrzen).

Mapy

Z hostince Na Letné k obecnímu úřadu ve Zlaté Koruně

Letné - OUZ kláštera Zlatá Koruna do hotelu U Matěje v Černici

Klášter - ČerniceParkování v okolí hotelu U Matěje

Parkování

Základní informace o B2B konferenci TO PodKletí

Destinační společnost Jihočeský venkov připravuje na závěr března B2B konferenci turistické oblasti PodKletí, která se uskuteční ve Zlaté Koruně.

Konference proběhne ve dnech 27. – 28. 3. 2018 a záštitu nad ní převzal starosta obce Zlatá Koruna pan Milan Štindl.

Pro účastníky je připraven zajímavý a bohatý program, součástí konference bude samozřejmě i výměna zkušeností z praxe, nabídky spolupráce a prezentace našich partnerů z Horního Rakouska a Bavorska (tlumočení zajištěno).

Cílem B2B akce je setkání podnikatelů z oboru cestovní ruch, odborníků v oblasti turismu i zástupců obcí TO PodKletí, prezentace novinek a v neposlední řadě vytváření nových produktových kooperací.

 

Kapacita akce: 30 osob

 

Účastnický poplatek: organizace a podnikatelé s uzavřenou Dohodou o partnerství a vzájemné spolupráci s destinační společností Jihočeský venkov, z.s. mají automaticky 50% slevu na účastnický poplatek.

Součástí účastnických poplatků jsou náklady na kompletní občerstvení v průběhu akce (viz program akce) a kompletní organizační zajištění akce.

 

Pozvánka1pozvánka2Pozvánka ke stažení: ZDE

Proklik na registrační formulář

registrační formulář na B2B konferenci

Pokud ve svém nabitém diáři najdete čas pouze na část konference, registraci řešte zasláním e-mailu na adresu jihoceskyvenkov@gmail.com.

Do e-mailu kromě kontaktů na sebe uveďte část konference, které se chcete  účastnit - dle tohoto rozpisu:

27.3.2018

A. Začínáme společným obědem ve Zlaté Koruně v restauraci Na Letné od 11,30 hodin (navazují místní prohlídky, také dle počasí). 

B. Další část programu od 16 hodin (již v Hotelu U Matěje v Černicích) tvoří křest brožury Zlatá Koruna a prezentace včetně vystoupení zástupců k jihomoravských Modrých Hor a kolegů z Bavorska, zakončené večeří (cca 18,30 hodin).

C. Následuje společný neformální večer.

C+. Ubytování v místě.

28.3.2018

D. Začínáme snídaní.

E. Dopoledne počítáme s řadou prezentací, včetně 2 z Horního Rakouska.

F. Společný oběd.

G. Další prezentace a především kooperační jednání.

 

Zájem o registraci prosím zašlete nejpozději 23.3.2018, abychom dořešili veškerý potřebný servis. Děkujeme.

Počítáme s max.kapacitou akce 30 osob.

 

Účastnické poplatky, slevy pro DMpartnery

Účastnické poplatky (pro partnery DM Jihočeský venkov):

1. základní účastnický poplatek na 1. den: 900,- (včetně společenského večera)

2. základní účastnický poplatek na 2. den: 590,- (včetně bussines snídaně)

3. ubytování: 550,- (penzion, 2-a vícelůžkové pokoje )

Součástí účastnických poplatků jsou náklady na kompletní občerstvení v průběhu akce (viz program akce) a degustace místních produktů.

Další: společný oběd před zahájením konference 1. den: 100,- Kč

 

Uvedené ceny platí pro organizace a podnikatele s uzavřenou Dohodou o partnerství a vzájemné spolupráci s destinační společností Jihočeský venkov, z.s.. Více o možnostech uzavření Dohody o partnerství zde.

 

Účastnické poplatky pro ostatní účastníky (mimo PartnerDM, bude fakturováno dle rozsahu účasti za organizaci):

1. základní účastnický poplatek na 1. den: 1800,- (včetně společenského večera)

2. základní účastnický poplatek na 2. den: 1190,- (včetně bussines snídaně)

3. ubytování: 550,- (penzion, 2-a vícelůžkové pokoje )

4. společný oběd před zahájením konference 1. den: 200,- Kč