Obsah

Úspěšné kampaně na sociálních sítích Jihočeského venkova

Typ: ostatní
Březnové soutěže o produkty z Turistické oblasti PodKletí už mají své majitele. Lhenickou ovocnou šťávu a produkty Zemcheby si vychutná dohromady 13 výherců. Majitele zná také voucher na ubytování v hotelu U Matěje v Černici. Další kampaně budou pokračovat ve druhé polovině dubna.

První kampaně na facebookovém profilu Jihočeského venkova se zúčastnilo více než 300 soutěžících, i proto byl původní počet cen zdvojnásoben z pěti na deset. Výherci správně odpověděli na otázku, splnili všechny podmínky soutěže a desítka z nich si užila 2,5 litrový multipack Lhenické ovocné šťávy.

Princip druhé kampaně byl hodně podobný, akorát s tím rozdílem, že se hrálo o produkty Zemcheby. Z vysokého počtu správných odpovědí byly nakonec vylosovány tři šťástné, jejichž autoři si vychutnali ovocnou šťávu či pyré z Chelčic. Třetí soutěž proběhla o voucher pro 2 osoby na 2 noci v hotelu U Matěje v Černici. 

Další soutěže na sociálních kanálech Jihočeského venkova budou pokračovat i nadále. Těšte se na další zajímavé možnosti, jak zažít autentický jihočeský venkov na vlastní kůži. 

První kampaně byly velice úspěšné, ve druhé polovině dubna jsou v plánu další.

Partner Počet zúčastněných Organický dosah
Lhenická ovocná šťáva 321 21 tisíc
Zemcheba 333 17 tisíc
Hotel U Matěje Černice 149 11 tisíc


Před začátkem hlavní sezóny bude Jihočeský venkov do kampaní na Facebooku investovat okolo 10 tisíc Kč a poskytovatelé služeb i obce mají možnost se do těchto kampaní zapojit za zvýhodněných podmínek.

Pravidla soutěží - ZDE


Vytvořeno: 15. 3. 2018
Poslední aktualizace: 3. 4. 2018 16:14
Autor: Správce Webu