První kampaně na facebookovém profilu Jihočeského venkova se zúčastnilo více než 300 soutěžících, i proto byl původní počet cen zdvojnásoben z pěti na deset. Výherci správně odpověděli na otázku, splnili všechny podmínky soutěže a desítka z nich si užila 2,5 litrový multipack Lhenické ovocné šťávy.
Princip druhé kampaně byl hodně podobný, akorát s tím rozdílem, že se hrálo o produkty Zemcheby. Z vysokého počtu správných odpovědí byly nakonec vylosovány tři šťástné, jejichž autoři si vychutnali ovocnou šťávu či pyré z Chelčic. Třetí soutěž proběhla o voucher pro 2 osoby na 2 noci v hotelu U Matěje v Černici.
Další soutěže na sociálních kanálech Jihočeského venkova budou pokračovat i nadále. Těšte se na další zajímavé možnosti, jak zažít autentický jihočeský venkov na vlastní kůži.
První kampaně byly velice úspěšné, ve druhé polovině dubna jsou v plánu další.
Partner | Počet zúčastněných | Organický dosah |
Lhenická ovocná šťáva | 321 | 21 tisíc |
Zemcheba | 333 | 17 tisíc |
Hotel U Matěje Černice | 149 | 11 tisíc |
Před začátkem hlavní sezóny bude Jihočeský venkov do kampaní na Facebooku investovat okolo 10 tisíc Kč a poskytovatelé služeb i obce mají možnost se do těchto kampaní zapojit za zvýhodněných podmínek.
Pravidla soutěží - ZDE.